بازرگانی بادام ماهان
خانه / خلال بادام / صادرات خلال بادام منحصر به فرد

صادرات خلال بادام منحصر به فرد

صادرات خلال بادام منحصر به فرد و با کیفیت ایرانی تا حدودی سبب افزایش رونق اقتصادی کشور شده است و از طرفی به تولیدات داخلی کمک شایانی نموده است.

صادرات خشکبار

انسان از گذشته های دور برای استفاده از میوه ها در تمام فصول به فکر خشک کردن و نگه داری از آنها بوده است و همین امر سبب شده تا خشکبار به وجود بیاید.
حدودا از 100 سال گذشته صادرات خشکبار از ایران به اروپا، خاور دور و دیگر نقاط دنیا آغاز شده است. در این بین می توان به صادرات خرما، کشمش، انجیر، انواع مغزها (پسته، بادام، گردو و …) اشاره کرد.

صادرات خلال بادام

صادرات بادام در ایران

به دلیل مشکلات فراوانی که در صادرات بالاخص صادرات خشکبار وجود دارد از جمله کمبود منابع آبی، نوسانات ارزی، چالش های حمل و نقل و آفات به خصوص در دو سال اخیر با روند کاهشی مواجه هستیم.
اما کشور هند که مشتری پر و پا قرص بادام ایرانی است و برای آن بهای خوبی می پردازد باعث شده تا بیشترین میزان صادرات بادام به این کشور انجام گیرد.

مواد مغذی بادام

بادام سرشار از مواد مغذی و مفیدی می باشد که بدن برای بقای خود به آن ها احتیاج دارد.
از جمله آن میتوان به ویتامین E، فیبر، پروتئین، آهن، منیزیم، کلسیم، فسفر، منگنز، ریبوفلاوین، روی، سلنیوم، مس و نیاسین اشاره کرد. به همین دلیل پزشکان بر مصرف این ماده غذایی مفید تأکید می کنند و بسیاری از افراد بادام را در رژیم غذایی خود جای می دهند.
اما همان طور که می دانید افراط در هر چیزی جایز نیست و مصرف بیش از اندازه بادام ممکن است خطراتی نیز به همراه داشته باشد به خصوص برای افرادی با معده های ضعیف باید با احتیاط بیشتری مصرف صورت گیرد.

انواع بادام

به طور کلی بادام را میتوان به دسته های زیر تقسیم بندی کرد:

  •  بادام مامایی
  • بادام کاغذی یا بادام سفید
  • بادام سنگی
  • بادام شاهرودی رقم 12
  • بادام شاهرودی رقم 21

صادرات خلال بادام

صادرات خلال بادام

خلال بادام در ایران با کیفیت مطلوب، به دور از هرگونه آلودگی و به صورت کاملا بهداشتی، توسط دستگاه های پیشرفته و فوق مدرن تهیه می شود و با بسته بندی منحصر به فرد خود روانه بازارهای خارجی می شود.
به دلیل همین بسته بندی و ظاهر مناسب و مشتری پسند،خلال بادام ایرانی در دیگر کشورها محبوبیت پیدا کرده و متقاضیان خاص خود را دارد و سالانه مقادیر فراوانی جهت صادرات آماده و بسته بندی می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com