بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام شیرین / خرید بدون واسطه انواع بادام شیرین

خرید بدون واسطه انواع بادام شیرین

خرید بدون واسطه انواع بادام شیرین را می توانید از سایت ما بدون دغدغه تهیه نمایید. ما مفتخریم با داشتن کادری مجرب بادام شیرین مرغوب را مستقیما از تولید کننده به دست شما می رسانیم.

خرید بدون واسطه انواع بادام شیرین

خواص و ارزش غذایی بادام شیرین

بادام شیرین سرشاز از منگنز و ویتامین E و همچنین منبع خوبی از منیزیم ، پتاسیم ، روی، مس ، و ویتامین B2 می¬باشد.
اگر هر فردی بخواهد سلامتی خودش را حفظ نماید و از خواص بینظیر این ماده مغذی استفاده نماید توصیه شده است روزانه حداقل 7 یا 8 عدد از بادام شیرین را در رژیم غذایی خودش قرار دهد.
از جمله خواص درمانی بادام شیرین می توان به این موضوع اشاره کرد که کلسترول خوب خون را افزایش داده و بهبود و کاهش تری گلیسیرید و کلسترول بد خون را با مصرف بادام شیرین می توانیم شاهد باشیم.
کاهش بیماریهای قلبی و عروقی بخاطر وجود انتی اکسیدان های موجود در بادام شیرین از جمله خواص بادام می توان نام برد.
پیشگیری از آلزایمر، کمک به درمان دیابت، استحکام استخوانها و دندانها ، درمان کم خونی و موارد بیشمار دیگری از جمله خواص بادام شیرین است که قطعا مصرف نوع مرغوب آن در استفاده مفید این محصول بسیار حائز اهمیت است.

تولید کنندگان بادام شیرین

در ایران در بیشتر مناطق بادام شیرین بصورت کم یا زیاد کاشت و برداشت می¬شود. و در برخی مناطق سطح زیر کشت این محصول بسیار بیشتر از نیاز منطقه بود و قابلیت این را دارد که به مناطق دیگر عرضه گردد.
با توجه به این موضوع استانهای اصفهان ، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و مناطق مختلفی از ایران زیر کشت این محصول هستند.
با جمع کردن محصول بادام شیرین و دسته بندی صورت گرفته انواع آن در کارخانجات فراوری بادام می توان به جرات گفت که واحد ما یکی از بزرگترین واحدهای عرضه کننده بادام شیرین می باشد.
چون ما محصول تولیدی را مستقیما از باغداران و کشاورزان خریداری نموده و بعد از انجام دسته بندیهای مخصوص این محصول برای عرضه وتوزیع به صورت گسترده در اختیار خرده فروشان و صنایع مختلف قرار میدهیم.

خرید بدون واسطه انواع بادام شیرین

هدف ما از خرید بدون واسطه انواع بادام شیرین

با توجه به اینکه بادام شیرین مصرف زیادی را در سفره های ایرانی دارد و هم بصورت یکی از اقلام اساسی اجیل به صورتهای مختلف استفاده میگردد، نیاز به توزیع هدفمند و یکپارچه در راستای فراهم نمودن محصولی با کیفیت و غیر قابل رقابت از نظر قیمت را احساس کردیم.
امیدواریم با ورود به سامانه ما و خرید محصول مورد نظر خود بتوانیم رضایت شما را جلب نموده و بادام شیرین واحد ما اوقات خوشی را برای زیباتر کردن لحظات شما ایجاد نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com