بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی / خرید بادام هندی خام درجه یک

خرید بادام هندی خام درجه یک

بادام هندی خام درجه یک در حجم عمده را بهتر است به صورت خام خرید تا مدت زمان بیشتری بتوان آن را نگه داری نمود.
بادام هندی دانه ای تقریبا لوبیایی شکل با رنگ زرد روشن یا کرم است که در ایران کشت نمیشود و هر آن چه از آن در بازار به چشم می خورد وارداتی است و تولید کشور هایی نظیر هندوستان، برزیل، ویتنام و … هستند. بادام زرین به همراه بادام هندی خام معمولا از طریق مرز های دریایی به کشور وارد می شوند از این جهت است که باید با بسته بندی مناسبی نسبت به واردات آنها اقدام کرد تا کیفیتش تا زمان رسیدن به مقصد حفظ گردد. این موضوع در رابطه با بادام هندی خام اهمیت بیشتری دارد زیرا در اثر رطوبت کاملا فاسد شده و تغییر طعم و رنگ نیز می دهد.

 

مناسب ترین بسته بندی برای بادام هندی خام

همانطور که گفتیم بادام هندی خام نسبت به رطوبت حساس است از این رو شرکت های تولید کننده و بسته بندی این محصول از حلب های فلزی با درب های پلمپ شده استفاده می کنند که هیچ گونه راه نفوظ رطوبتی نداشته باشد. به طور معمول هر حلب مقدار 10 کیلو گرم بادام هندی خام را در خود جای می دهد و سپس هر دو عدد حلب توسط کارتن و شیرینگ بسته بندی می گردد.

مصرف بادام هندی خام چه فوایدی دارد؟

تحقیقات نشان داده که افرادی که در برنامه ی غذایی خود به صورت مستمر روزانه و یا ماهانه از بادام هندی درجه یک خام استفاده می کنند در واقع سلامت صفرای خود را تضمین می نمایند. علاوه بر این ها وجود مقدار قابل توجهی منیزیم و کلسیم و مس در آن استخوان ها را محکم کرده و از پوکی آن ها جلوگیری خواهد کرد.
جالب است بدانید که خوردن بادام هندی حتی برای بیماران قلبی نیز توصیه می گردد و این به دلیل دارابودن ویتامین k در آن است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام هندی

قیمت بادام هندی عمده اصل مرغوب

قیمت بادام هندی عمده در فصل های مختلف سال دچار نوسان می شود زیرا اولا …