بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی شور / بادام هندی شور برای فروش عمده

بادام هندی شور برای فروش عمده

بادام هندی شور و طعم دار در بازار کشورمان به صورت فله و کیلویی و نیز بهداشتی و بسته بندی شده به فروش میرسد. واردات عمده این محصول از کشور های هند و ویتنام به کشورمان صورت می گیرد.

بادام هندی خام که جزو انواع مغز های آجیلی به شمار می رود کلیوی شکل و دارای طعم بسیار لذیذ است. خوردن بادام هندی شور چشیدن طعم آن را لذت بخش تر می نماید. غالب بادام هندی ای که در بازار کشورمان خرید و فروش می گردد وارداتی بوده و برای این منظور کشور های صادر کننده از بادام هندی خام استفاده می نمایند تا کیفیت طعم و مزه ی خود را در اثر مجاورت با رطوبت طی زمان حمل و ارسال به مقصد از دست ندهد.

واردات بادام هندی شور به ایران

آیا واردات بادام هندی به ایران ممنوع است؟ طبق گفته روابط عمومی سازمان گمرگ جمهوری اسلامی ایران واردات بادام هندی به کشورمان ممنوع نبوده اما نیاز به اخذ مجوز واردات گمرک دارد از این رو وارد کننده با ارئه ی مجوز می توان د نسبت به ترخیص بادام هندی شور یا خام اقدام نماید.

ب همه ی این تفاسیر هرساله شاهد جولان دادن حجم قابل توجهی از انواع بادام درختی خارجی و بادام هندی قاچاق در میادین خشکبار داخل کشور هستیم.

 

فواید بادام هندی خام

بادام هندی را که برخی به نام  کاشو نیز می شناسند می تواند عامل مهمی در پسشگیری از تشکیل سنگ های صفراوی باشد همچنین به دلیل دارا بودن  مقدار قابل توجهی منیزیم می تواند سلامت استخوان ها را تضمین نماید.

بادام هندی شور باشد یا خام به هر حال دارای ماده ی معدنی بسیار مهمی به نام مس است که یکی از اجزای مهم انزیم های بدن انسان بوده و منجر به درست انجام شدن فرایند های فیزیولوژیکی بدن می شود.

یکی از مزایای دیگر مصرف بادام هندی که شاید بیشتر برای خانم ها جذاب باشد این است که طی نتایج به دست آمده از تحقیقات مشخص شده که استفاده از آن موجب اضافه وزن و چاقی نیز نمی گردد.

بادام هندی خام

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com