بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی ایران / فروش بادام هندی تازه در ایران

فروش بادام هندی تازه در ایران

بادام هندی تازه در ایران به صورت خام و در بسته بندی های پلمپ شده ی حلبی به فروش می رسد زیرا در غیر این صورت تازگی و کیفیت خود را از دست خواهد داد.

واردات بادام هندی از سال ها پیش به کشور ایران انجام می شده زیرا بادام هندی محصول بومی کشور هایی نظیر برزیل و هند می باشد. البته امروزه برخی اقدام به کشت و پرورش درختان بادام هندی در مناطق گرم و خشک ایران نموده اند.

واردات بادام هندی تازه

بادام هندی مغز دانه ای بسیار حساس و آسیب پذیر است و به سرعت در برابر رطوبت هوا آسیب پذیر می شود. جذب رطوبت موجب ایجاد سموم مضری در بادام هندی خام شده که مصرف آن توسط انسان مستقیما بر سلامتش تاثیر گذاشته و خطرات جبران ناپذیری به همراه دارد. از این رو با توجه به این که واردات بادام هندی درجه یک عموما از طریق مسیر های دریایی صورت می گیرد از بسته بندی قوطی حلبی ای که هوای درون آن کاملا تخلیه شده و درب آن قلع و پلمپ شده است استفاده می گردد تا به این طریق بتوان راه جذب رطوبت را بر آن بست.

قیمت خرید بادام هندی تازه

خریدارانی که قصد خرید بادام هندی خام و تازه را دارند بهتر است از بسته بندی های کامل و وکیوم شده تهیه کنند چرا که بر روی کارتن ها ی شیرینگ شده مشخصات کامل محل تولید، تاریخ تولید و انقضای بادام هندی درج شده است اما در صورت خرید بادام هندی کیلویی و فله امکان اشتباه بالا می رود زیرا برخی از افراد نا آشنا توانایی تشخیص بادام هندی مانده را ندارند.

علاوه بر این ها برخی از فروشندگان سودجو اقدام به مخلوط نموده دو نوع تازه و مانده بادام هندی با یکدیگر می نمایند که  این موضوع کار را نیز سخت تر می کند.

بهترین روش برای خرید با خاطر آسوده این است که تنها از طریق مراکز معتبر سفارش خرید داد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com