بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی / خرید و فروش بادام هندی خام

خرید و فروش بادام هندی خام

خرید و فروش بادام هندی خام به قیمت روز در شرایط بی ثباتی بازار کار را برای خریداران عمده مشکل می کند.
بادام هندی میوه ی درخت هایی است که در مناطق گرم و خشک با شرایط خام نه چندان مطلوب رشد می کنند هندوستان،برزیل و… از مهمترین کشور های پرورش دهنده این درخت ها و تولید کننده بادام هندی خام می باشند. که فروش صادراتی بادام هندی خام را در نقاط مختلفی از دنیا انجام می دهند. ایران یکی از کشور های وارد کننده بادام هندی به شمار می رود که این دانه ی احیای خوشمزه را با قیمت روز خریداری نموده و پس انجام فرآیند هایی بادام هندی شور و یا سرخ شده را به صورت فله ای و بسته بندی شده وارد بازار فروش مستقیم و مصرف داخلی می نماید.

قیمت فروش بادام هندی خام عمده

مهمترین عامل در تعیین قیمت روز فروش و خرید عمده بادام هندی درجه یک در ایران تغییرات نرخ ارز می باشد چرا که این محصول وارداتی است. علاوه بر این عواملی مانند تازه و یا مانده بودن بادام هندی نیز می تواند بر نرخ خرید آن موثر باشد. البته تشخیص بادام هندی تازه از مانده نیاز به کمی دقت وتیره دارد.
معمولا بادام هندی به صورت خام وارد کشور می شود اما اگر از نوع بوداده و شور باشد مسلما قیمت بالا تری نیز دارد.
نکات ذکر شده در بالا همگی در هنگام خرید عمده این محصول اهمیت بیشتری پیدا می کند لاکن خرید و سفارش بادام هندی بهتر است از مراکز معتبر و با قیمت مناسب انجام شود.

تولید و فروش بادام هندی در ایران

همانطور که پیش تر گفتیم بادام هندی محصول بومی کشور هایی مانند هند و برزیل است اما با توجه به شرایط آب و خاک کشورمان و دارا بودن جغرافیای متفاوت در مناطق مختلفش در برخی نقاط گرم امکان پرورش درختان و تولید بادام هندی نیز وجود دارد اما لازم به ذکر است که طبعا در ابتدای امر با سختی هایی نیز همراه می باشد تا به مرحله برداشت محصول و سود آوری از فروش آن برسد.

منبع: بازار بادام ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بادام زمینی هندی

فروش بادام زمینی هندی به صورت عمده

ایران یکی از تولید کنندگان بادام زمینی در سطح دنیا شناخته می شود. اما انواع …