بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی شور / قیمت واردات بادام هندی شور

قیمت واردات بادام هندی شور

معمولا بادام هندی شور به کشور واردات نمی شود و نوع خام آن پس از خریداری و انتقال به ایران با طعم های مورد پسند متقاضیان ایرانی بوداده می شود.
از جمله انواع مغز بادام آجیلی مقوی و لذیذی که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد می توان به بادام هندی خام اشاره نمود. بادام هندی که میوه درختی زیبا دارد و منشأ آن از برزیل بوده است امروز به عنوان کلاهای مهم تجار در زمینه خشکبار تبدیل شده است و به علت کیفیت و طعم خاص خود قیمت بالاتری نسبت به سایر مغزها دارد.  لذا این مرکز در صدد واردات مستقیم این محصول می باشد.

فروش اینترنتی بادام هندی شور

زمینه مناسبی برای فروش اینترنتی بادام هندی به صورت عمده برای شما ایجاد شده است که متقاضیان خرید به سادگی بتوانند برای این امر اقدام نمایند.
در راستای فروش اینترنتی توانسته ایم این فرصت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که می توانید به بهترین روش اقدام نمایید و هر محصولی را که مورد نیاز دارید بتوانید در نتیجه ارتباط با این مجموعه خریداری نمایید.
در این خصوص به سادگی در نتیجه ارتباط با ما می توانید سفارش خود را  اعلام نمایید تا مشاوره های لازم جهت انتخاب راحت تر و مناسب تر را در اختیار شما متقاضی محترم قرار دهیم.

از دیگر ویژگیهای سفارش و خرید اینترنتی انواع مغز بادام این است که در هزینه و وقت بسیار صرفه جویی می شود.

فواید مصرف بادام هندی شور

بادام هندی یکی از محبوب ترین انواع خشکبار در کشور ما می باشد که اغلب بصورت بوداده با طعم های متنوع شور، فلفلی، سرکه ای، باربیکیو و … مصرف می شود.
کارشناسان تغذیه توصیه می کنند که مغز بادام هندی خام مصرف شود زیرا بعد از بودادن از خواص و مواد معدنی موجود در  بادام هندی تازه کاسته می شود.

منبع: بازار بادام ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com