بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی / قیمت روز بادام هندی خام و شور

قیمت روز بادام هندی خام و شور

بادام هندی از دانه های روغنی پرطرفدار و با ارزش به حساب می آید که به صورت خام و شور به فروش میرسد و به همین دلیل اطلاع از قیمت روز عمده از طریق مراکز اینترنتی بسیار آسان است.
در عصری که ما زندگی می کنیم سرعت دستیابی به اطلاعات به روز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این موضوع برای تجار و فعالین حوزه ی بادام هندی خام و شور نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا احتمال ریسک را در معاملاتی که خرید عمده بادام هندی صورت می گیرد به حداقل می رساند. از این جهت مراکز اینترنتی محل مناسبی و قابل دسترس برای دستیابی سریع به قیمت روز بادام هندی که محصولی گران نیز است می باشد.

وارد کننده بادام هندی خام

شرکت های وارد کننده بادام هندی خام این دانه ی روغنی لذیذ را از کشور هایی چون ویتنام،هندوستان و … وارد کرده تا در بازار آجیل و خشکبار ایران توزیع نمایند. بادام هندی دارای پوسته ای کدویی شکل است که حساسیت پوستس ایجاد می کند از این رو واردات آن تنها به صورت مغز خام می باشد.
بادام هندی خام در مجاورت با رطوبت توکسین های خطرناکی را تولید می نماید که برای سلامتی انسان اثر سوء دارد از این رو آن را در قوطی های بزرگ فلزی قرار داده و پس از خروج هوای درون حلب آن را به نحوی پلمپ می نمایند تا امکان نفوذ هوا و رطوبت وجود نداشته باشد در این حالت می توان بادام هندی خام را تا دو سال به صورت تازه و مرغوب نگهداری نمود.

روش تشخیص بادام هندی خام مانده

بادام هندی خام تازه رنگ روشن و شفاف داشته و چروکیدگی نیز ندارند اما بادام هندی خام مانده تغییر رنگ داده و دارای چروکیدگی و نیز آفت زدگی نیز می باشد علاوه بر این ها دارای طعم و بوی نامطبوعی نیز است. البته تشخیص این علائم برای بادام هندی بوداده شور کمی دشوار است از این همواره تویه ی ما بر این است که جهت خرید این محصول چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی تنها به مراکز معتبر مراجعه نمود.

منبع: بازار بادام ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بادام هندی

قیمت بادام هندی عمده اصل مرغوب

قیمت بادام هندی عمده در فصل های مختلف سال دچار نوسان می شود زیرا اولا …