بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی / قیمت بادام هندی عمده اصل مرغوب

قیمت بادام هندی عمده اصل مرغوب

قیمت بادام هندی عمده در فصل های مختلف سال دچار نوسان می شود زیرا اولا که بادام هندی یک محصول وارداتی است و تحت تاثیر نرخ ارز قرار دارد و دوم اینکه میزان تقاضا برای آن در ماه های خاصی از سال افزایش پیدا می کند و این مساله نیز یکی از دلایل عدم ثبات قیمت بادام هندی مرغوب و اصل است.

مقایسه قیمت انواع بادام هندی

انواع بادام هندی شور یا خام با قیمت های متفاوتی در بازار ایران عرضه می شود که بسته به کیفیت و اندازه ی آن ها تعیین نرخ می گردند.

بادام هندی طعم دار که در طعم های پر طرفدار بادام هندی زعفرانی، فلفلی و نمکی به فروش می رسند قیمت فروش بالاتری نسبت به بادام هندی خام دارند. و از طرفی اگر آن ها بسته بندی شده باشند ی این که در حجم عمده به صورت فله و کیلویی خرید و فروش شوند نحوه ی نرخ گذاریشان متفاوت است.

یکی دیگر از دلایل اختلاف انواع این محصول سایز و اندازه و میزان تازگی آن ها می باشد پر واضح است که بادام هندی تازه مرغوب تر و نوع مانده بی ارزش تر است

بادام هندی از نظر اندازه نیز دارای ارقامی است که دو تا از رایج ترین آن ها 240 و 320 هستند که اولی درشت تر بوده و محبوبیت بیشتری جهت استفاده آجیلی دارند.

خرید بادام هندی اصل

دانه ی روغنی بادام هندی در کشور های مختلفی از دنیا مانند پرتقال، هند و ویتنام کشت می شود که بیشتر آن ها به صادرات آن پرداخت و هر ساله از فروش صاددراتی بادام هندی سود های خوبی را عاید می شوند.

در ایران برخی از خریداران بادام هندی تمایل به سفارش و خرید بادام هندی اصل هندوستان را دارند که می توانند جهت حصول اطمینان از خریدشان از طریق این سایت که به صورت تخصصی در حوزه ی بادام فعالیتت دارند مراجعه و با مشاوران مجموعه صحبت نموده و ثبت سفارش کنند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بادام هندی درجه یک

بادام هندی درجه یک خام قیمت روز

بادام هندی درجه یک که هر ساله در حجم قابل توجی به کشور ما واردات …