بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی ایران / بادام هندی 320 به قیمت عمده در ایران

بادام هندی 320 به قیمت عمده در ایران

بادام هندی 320 در ایران به عنوان یک آجیل خوشمزه شناخته می شود. کشور های تولید کننده ی آن صادرات بادام هندی را به نقاط مختلف دنیا انجام می دهند که یکی از این مقاصد صادراتی ایران است.

فروش بادام هندی و بادام پوست کنده 240 و 320 در ایران در ماه های آذر و نیز اسفند بالا می رود چرا که در این ایام مردم کشورمان برای برگذاری اعیاد و جشن های باستانی خود اقدام به خرید انواع آجیل می نمایند. به جز بادام هندی انواع دیگر مغز بادام مانند بادام زرین و نیز بادام زمینی به صورت جداگانه یا مخلوط با آجیل های دیگر ب شکل بسته بندی شده و یا فله و کیلویی در بازار عرضه می گردد تا هر کس به فراخور سلیقه و نظر خود بتواند از میان آن ها انتخاب و خرید نماید.

بادام هندی نسبت به دیگر انواع مغز بادام با قیمت بالا تری خرید و فروش می گردد و این موضوع زمانی که نرخ ارز افزایش پیدا می کند بیشتر به چشم می خورد.

 

انواع آجیل

فروش بادام هندی 320 خام اصل

برخلاف نامش بادام پسته ای تنها مختص به کشور هندوستان نبوده و در کشور هایی نظیر ویتنام، برزیل و … نیز درختان آن را پرورش داده و از میوه ی آن برداشت می کنند. اما شرایط آب و هوایی هندوستان برای این محصول به قدری مناسب است که بسیاری از خریدارا عمده ی بادام هندی 320 در ایران تمایل به خرید نوع هندی را دارند. فروش صادراتی بادام هندی معمولا در بسته بندی های حلبی که هوای درون آن ها کاملا تخلیه شده صورت می گیرد. لزوم استفاده از قوطی های حلبی فلزی این است که بادام هندی خام بتواند تازگی خود را حفظ نموده و کیفیتش را تا زمان خروج  از قوطی از دست ندهد.

این نوع بسته بندی ها معمولا در حجم 10 کیلوگرمی بوه و هر دو عدد حلب داخل یک کارتن قرار می گیرد که وزن مجموع 20 کیلوگرم است.

بادام هندی 320

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com