بازرگانی بادام ماهان
خانه / بادام هندی شور / بادام هندی بوداده شور فروش با قیمت عمده

بادام هندی بوداده شور فروش با قیمت عمده

بادام هندی بوداده با انواع طعم های شور، زعفرانی، فلفلی و … از جمله مغز دانه های خارجی وارداتی به ایران می باشد که فروش اینترنتی آن به صورت عمده و جزئی انجام می گیرد. بادام هندی زعفرانی یکی از طعم های جدید بادام هندی بوداده است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است و بسیاری از شرکت های بسته بندی این طعم را برای بسته بندی برند خود بر می گزینند چرا که علاوه بر مزه رنگ زیبایی نیز دارد.

بادام هندی خام به ایران وارد می گردد و تولید بادام هندی بوداده بسته به شناخت تولید کنندگان از سلیقه ی بازار فروش داخلی انجام می پذیرد.

بادام هندی بوداده

بادام هندی بوداده کیلویی

بادام هندی در بسته بندی های عمده ی حلب فلزی به کشور وارد می شود استفاده از این نوع خاص بسته بندی به این دلیل است که بادام هندی دارای اسید تانیک بوده که در اثر وجود جذب رطوبت موجب فاسد شدن آن می گردد از این رو استفاده از این نوع حلب ها و تخلیه ی هوای درون آن به طور کامل می تواند مدت زمان ماندگاری آن را افزایش دهد.

بادام هندی مانند بادام کاغذی خارجی هر دو به صورت خام خریداری شده و در اینجا با استفاده از دستگاه های برشته کن بوداده و نمک اندود می گردد و به صورت کیلویی برای فروش عمده وارد بازار می  شود. چرا که آجیل تفت داده شده بسیار لذیذ تر از نوع خام است و ای موضوع برای انواع آن صدق می کند اما لازم به ذکر است که وارد کردن حرارت به مغز های آجیلی ای مانند بادام هندی موجب تاثیر بر خواص آن شده و فواید آن را کاهش  می دهد. از این رو متخصصان تغذیه هموارده تاکید بر مصرف این محصولات مقوی به صورت خام دارند تا بدن بتواند بیشترین فایده را از مصرف آن ببرد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محسن صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129724637
شماره فکس:03434333838
آدرس کانال: mahanalmonds@
پست الکترونیکی: mahanalmond@gmail.com